Hyundai elektrikli araç hedefini belirledi

Hyundai Motor Kümesi, yeni bir tesisinin temel atma merasiminde yeni bir yatırım planını açıklarken, marka 2030 yılına kadar dünyanın en büyük 3 üreticisinden biri olmayı hedefliyor.

Hyundai, bu hedefle 18 milyar dolarlık ek bir bütçe ayırdı.

Grup, 2030 yılına kadar Kore’deki yıllık MESKEN üretimini 1,51 milyon adet düzeyine çıkarmayı hedeflerken tıpkı vakitte global hacmi de 3,64 milyon adede çıkarmayı planlıyor. Açıkladığı tüm bu tıp plan ve gayeleri gerçekleştirmek için somut adımlar atan Hyundai, MESKEN ekosistemini ve küresel otomotiv endüstirisini de kalkındıracak yeni inovasyonları da destekliyor. Lokal üreticileri, Ar-Ge merkezlerini ve MESKEN ile ilgili sanayileri de destekleyen Hyundai, tedarik zincirini de kıymetli ölçüde teşvik edecek.

Hyundai, elektrikli modeller için yeni fabrikalar ve tesisler inşa ederken, tıpkı vakitte mevcut EV’lerin üretim kapasitesini artırmak için de fabrikalardaki çizgileri genişletiyor. Ayrıyeten küme, yeni jenerasyon EV’ler için platform geliştirmek, eser serilerini zenginleştirmek ve daha ileri teknolojiler sunmak için Ar-Ge’ye de büyük yatırım yapacak. Ayrıyeten kesimdeki öbür ortaklarıyla birlikte üst seviye teknolojik donanımlar geliştirmeyi de teşvik edecek. Hyundai tüm bu yeniliklere ek olarak; elektrikli araçlardaki menzili artıracak ileri düzey teknolojilerin geliştirilmesi dahil olmak üzere donanım ve yazılım genelinde de entegrasyonu artıracak. Hyundai Motor Kümesi, tedarikçilerin likiditesini artırmaya yardımcı olmak için de özel bir fon kuruyor. Etraf dostu araç modüllerinin geliştirilmesi hedefiyle eserlerini çeşitlendirmek isteyen içten yanmalı motor kesimi tedarikçilerine de elektrifikasyon yolunu açmış oluyor.

Grup, geleceğe yönelik yeni iş stratejileri geliştirmek ve yeni iş kolları keşfetmek isteyen tedarikçilere de özel danışmanlık hizmeti sağlayacak. Ayrıyeten, şirketlerin yöneticilerine ve çalışanlarına da geleceğin mobilite yeteneklerini geliştirmeleri için eğitim takviyesi verecek.

Hyundai Motor Kümesi, bu stratejik yatırımlar aracılığıyla, küresel mobilite sanayisindeki paradigma değişimini yönlendirecek ve başta Kore olmak üzere tüm KONUT sanayisinin rekabet gücünü artırmaya yardımcı olacak.

>

Kaynak: Carmedya.com / Araba

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir